مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 15:252019-02-05اقتصادي

فرش ترک ترکیه بخریم یا فرش ترک ایرانی؟!


چیزی که نقش فرش را در دکوراسیون از دیگر اجزا متمایز می کند، اثر زیبایی و گرمابخشی آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فرش مرداس، این موضوع که فرش به عنوان یک وسیله کاربردی برای پوشش کف خانه و داشتن احساس گرمی و راحتی استفاده می شود، تنها یک بعد قضیه است و از نظر دیگر، فرش وسیله ای زینتی برای کامل کردن دکوراسیون به حساب می آید.

فرش ماشینی از نظر تنوع طرح و رنگ و همین طور تنوع ابعاد، انواع گوناگونی دارد به طوری که مناسب با هر سبک دکوراسیونی می توان یک فرش ماشینی زیبا انتخاب کرد.

از طرفی ظهور نسل جدیدی از فرش ماشینی به نام فرش کلاریس این آزادی عمل را ایجاد کرده تا هر طرحی که بخواهید در روی فرش داشته باشید چون این فرش ها بر پایه چاپ جوهر افشان بافته می شوند.

آیا فرش ترک در دکوراسیون کلاسیک جایگاهی دارد؟ فرش ترک یکی از انواع پر طرفدار فرش ماشینی است که با توجه به تغییر سبک زندگی و سلیقه مردم، جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده است.

این فرش لوکس که با رنگ های روشن بافته می شود، به عنوان یکی از اجزای لوکس در دکوراسیون های مدرن و امروزی کاربرد دارد اما این به آن معنا نیست که در دکوراسیون کلاسیک نمی توان از آن استفاده کرد بلکه اتفاقاً این فرش قابلیت خوبی برای هماهنگ شدن با انواع دکوراسیون را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش ترک ترکیه بخریم یا فرش ترک ایرانی؟!

فرش ترک ترکیه بخریم یا فرش ترک ایرانی؟!