مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 16:162019-02-05سياسي

نگاهی متفاوت به 10 دستاورد انقلاب اسلامی


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در همایش یک هزاری نفری بانوان طلبه اصفهانی به تبیین 10 دستاورد انقلاب اسلامی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام علی سعیدی پیش از ظهر امروز در همایش یک هزاری نفری بانوان طلبه در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان دستاوردهای آن پرداخت و اظهار کرد: قصد دارم با نگاهی متفاوت تر به بیان 10 مورد از دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازم و آن را با انقلاب بعثت پیامبر عظیم الشان مقایسه کنم.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: تحول در ماهیت نظام و حکومت اولین دستاورد نظام جمهوری اسلامی بوده است چراکه نظام شاهنشاهی یک نظام لاییک، سکولار و ضد دین بود که امام راحل ماهیتان را دگرگون و به یک نظام دینی تبدیل کرد به طوری که پیامبر اکرم (ص) هم نظام جاهلی و سراسر کفر و شرک را به یک نظام دینی تغییر دادند و یک تحول فکری و اعتقادی به وجود آوردند.

وی در ادامه اذعان داشت: دومین دستاورد انقلاب اسلامی، تحول در محوریت نظام است، در زمان پهلوی در رأس امور فردی طاغوتی و شیطانی قرار داشت که امام خمینی (ره) توانست این محور را تغییر دهد و ولی فقیه محور نظام شد همان طور که پیامبر اکرم (ص) نظام جاهلی ان زمان را سرنگون کردند؛ چراکه در رأس یک حکومت دینی باید ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی متفاوت به 10 دستاورد انقلاب اسلامی

نگاهی متفاوت به 10 دستاورد انقلاب اسلامی