مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 16:202019-02-05فناوري

شخصیت شناسی از طریق اطلاعات موبایل!


یک مشاور و استاد دانشگاه با بیان این که از طریق اطلاعات موبایل می توان شخصیت شناسی انجام داد، گفت: در آینده نزدیک برای استخدام ها و تحقیقات دیگر مثل ازدواج از اطلاعات فضای مجازی استفاده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا حاجی پور در نشست تبیین آسیب های فضای مجازی در دادگستری استان یزد، افزود: اطلاعاتی که از نظر فرد برای دیگران بی ‎ ارزش است به طلای نامریی برای پی بردن به ابعاد شخصیتی، خلأهای عاطفی، مشکلات و همچنین سو استفاده های ابزاری افراد بزهکار و فرصت طلب تبدیل می شود.

وی اظهار کرد: ممکن است باج افزارها یا حتی تعمیرکنندگان موبایل یا هر فرد دیگری از طریق هک کردن گوشی یا برنامه های خاص و دسترسی به اطلاعات افراد اقدام به باج گیری کند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: از آن جا که همیشه پیشگیری بهتر از درمان هست برای جلوگیری از این همه آسیب، راه حل های گوناگونی ارائه می شود؛ ابتدا باید در مورد فضای مجازی و نحوه استفاده از آن و آسیب های آن به خانواده و نوجوانان و جوانان اطلاع‬ ‏رسانی شود تا با آگاهی های به دست آمده مدت استفاده از اینترنت و فضای مجازی کاهش یافته و به یک یا دو ساعت در روز برسد.

وی ادامه داد: همچنین برای وصل شدن به اینترنت از ابزار مناسب و مطمئن استفاده شود چرا که استفاده از ابزارهای نامطمئن و همچنین روشن بودن دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت شناسی از طریق اطلاعات موبایل!

شخصیت شناسی از طریق اطلاعات موبایل!