مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 16:302019-02-05سياسي

بزرگترین سرمایه کشور و انقلاب، حرکت های علمی بوده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مدیریت های سیاسی در مدارس هیچ ثمره و نتیجه ای جز ضربه زدن به ساحت علمی چیزی را به همراه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدحسن عاملی در مراسم تجلیل از برترین های کنکور در اردبیل اظهار کرد: مدیران مدارس باید بدانند که نسل آینده در دست آنها امانتی هستند که نباید در تربیت و تعالی آنها خیانتی انجام شود و یا مدیرانی که درجه علمی و صلاحیت و شایستگی را ندارند در این عرصه به نظام تعلیم و تربیت خدشه و خللی را وارد کنند.

وی خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خاطرنشان کرد: همان طوری که دانش آموزان را در مدارس عادی و استعدادهای درخشان تقسیم کردید، بهتر است نسبت به معلمان و اساتید نیز همین رویه دنبال شود تا ارزشمندترین نیروها در شایسته ترین مدارس برای تربیت نسل آینده تلاش کنند.

امام جمعه اردبیل گفت: مبادا به خاطر برخی بی توجهی ها و غفلت ها معلمان و اساتید برجسته و توانمند ترک دیار کنند تا خلایی در حوزه آموزش و پرورش به وجود آید.

عاملی ضرورت حمایت از معلمان نخبه را در بکارگیری مدارس استعدادهای درخشان یادآور شد و بیان کرد: بزرگترین سرمایه کشورمان و این انقلاب مردمی، حرکت های علمی و توجه به جهش روزافزون در این حوزه است چرا که عقب ماندگی های علمی را به راحتی نمی توان جبران کرد و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین سرمایه کشور و انقلاب، حرکت های علمی بوده است

بزرگترین سرمایه کشور و انقلاب، حرکت های علمی بوده است