مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 18:302019-02-05سياسي

نرم افزار جامع شهدای استان یزد رونمایی شد


نرم افزار جامع شهدای استان یزد در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مسئولان استان و خانواده معزز شهدا رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد این اقدام را علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ ولایت پذیری و اطلاعات و در مسیر حق و انقلاب بودن و گرامیداشت یاد شهدا، مرهمی بر دل خانواده شهدای استان دانست.

وی در ادامه بر کوتاهی نکردن بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به فرزندان شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: آنها با آموزش های مناسب اخلاقی، علمی و تربیتی می توانند به عنوان جایگزین پدران خود، خدمت گزاران خوبی برای اسلام و انقلاب حتی در پست های مدیریتی باشند و لذا باید از استعدادهای این جوانان بهره گرفت.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنانش بر معرفی هر بیشتر حقیقت انقلاب به ویژه به نسل جدید جامعه تاکید کرد و گفت: باید این نسل را با منویات امام و انقلاب بیشتر آشنا کرد تا حکومت اسلامی ایران را با دیگر حکومت ها مقایسه نکنند.

وی گفت: نسل جدید جامعه باید بدانند که مبنای حکومت اسلامی حرکت کردن در مسیر خدا و به سوی کمال انسانی است و مردم ایران انقلاب کردند تا طاغوت، بدی ها و ناپاکی ها را از کشورمان دور کنند و به جای آن خدمت به خدا و خلق خدا را در کشورمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار جامع شهدای استان یزد رونمایی شد

نرم افزار جامع شهدای استان یزد رونمایی شد