مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 04:202019-02-06اقتصادي

ثبت نام کارگران ساختمانی برای دریافت سبد کالا


نایب رییس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی با بیان این که بخشی از کارگران ساختمانی بسته های حمایتی دولت را گرفته اند، از کارگرانی که هنوز موفق به دریافت سبدکالا نشده اند، - خواست که از طریق کدهای دستوری داده شده، مراحل ثبت نام خود برای دریافت بسته های حمایتی را دنبال کنند.

هادی ساداتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعدادی از کارگران ساختمانی موفق به دریافت سبدکالا شده اند اما بخش اعظمی از آنها هنوز بسته حمایتی دریافت نکرده اند که در حال ثبت نام هستند و از طریق کدهای دستوری اعلام شده #9*142* و #8*142* می توانند مراحل استعلام و ثبت نام خود را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارگران ساختمانی روزمزد هستند و حقوق روزانه می گیرند، گفت: متأسفانه زندگی کارگران ساختمانی با توجه به فصلی بودن نوع کار، نامساعد بودن اوضاع بازار مسکن و کاهش ساخت و سازها به سختی می گذرد و از این جهت در رده آخر گروه های محروم و آسیب پذیر هستند.

نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ساختمانی در عین حال از وجود 500 هزار کارگر ساختمانی فاقد بیمه در کشور خبر داد و گفت: در جلسه ای که هفته گذشته با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم ایشان قول مساعد دادند که کارگران جا مانده از بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شوند و امیدواریم در آستانه دهه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام کارگران ساختمانی برای دریافت سبد کالا

ثبت نام کارگران ساختمانی برای دریافت سبد کالا