«سریع و خشن» در تبلیغات از «رابین هود» جلو زدبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام کمپانی آی اسپات دات تی وی فیلم سریع و خشن:هابز و شاو برای دو مورد تبلیغ این فیلم حین مسابقات سوپر بول در شبکه های سی بی اس و ای اس پی اِن مبلغ 10 میلیون و 480 هزار دلار پرداخت کرده است. - نهمین فیلم از مجموعه سریع و خشن برای دو مورد تبلیغ مبلغ 10 میلیون و 480 هزار دلار پرداخت کرده است. پیش از این فیلم سینمایی رابین هود بالاترین هزینه تبلیغات را با رقم 7 میلیون و 880 هزار دلار داشته است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام کمپانی آی اسپات دات تی وی فیلم سریع و خشن:هابز و شاو برای دو مورد تبلیغ این فیلم حین مسابقات سوپر بول در شبکه های سی بی اس و ای اس پی اِن مبلغ 10 میلیون و 480 هزار دلار پرداخت کرده است. فیلم رابین هود با رقم 7 میلیون و 880 هزار در جایگاه دوم قرار داشته و انیمیشن سینمایی چطور اژدهایت را تعلیم بدهی: دنیای پنهان نیز با صرف هزینه 7 میلیون و 100 هزار دلار برای تبلیغات این فیلم به تعداد 1360 مورد در 51 شبکه جایگاه سوم پرهزینه ترین آگهی تلویزیونی را به خود اختصاص داد. فیلم های کاپیتان ماروِل و انتقام جویان: بازی آخر هرکدام با 5 میلیون و 200 هزار دلار، داستان اسباب بازی با 4 میلیون و 500 هزار دلار در رتبه های بعدی این فهرست قرار دارند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |