مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 14:402019-02-06فرهنگي

تمدید فراخوان جشنواره «پروین اعتصامی»


دبیر علمی جشنواره بین المللی پروین اعتصامی از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا بیست و پنجم بهمن ماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل علیمحمدی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به استقبال اصحاب فرهنگ و هنر از سراسر ایران اسلامی، مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی پروین اعتصامی تا بیست و پنجم بهمن ماه جاری تمدید شد.

اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره جلسات متعددی را درباره برگزاری باشکوه این جشنواره برگزار و تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره را تصویب کردند.

او موضوعات پیشنهادی برای تحقیق و تدوین مقاله را شامل زندگانی، شعرها و اندیشه های انسانی، اجتماعی و اخلاقی پروین اعتصامی، نقد و تحلیل شعرهای پروین اعتصامی، سرچشمه های فکری، دینی، هنری، اجتماعی و اخلاقی پروین اعتصامی، پروین اعتصامی و شعر معاصر ایران، پروین اعتصامی در فراسوی مرزها، آرمان شهر پروین اعتصامی و پروین اعتصامی و ادبیات جهان عنوان کرد.

علیمحمدی ادامه داد: موضوعات پیشنهادی برای فعالیت های فرهنگی و خلاقیت های ادبی و هنری شامل ترجمه منظوم شعر پروین اعتصامی به زبان های دیگر، سرودن شعر در موضوع پروین اعتصامی، آفرینش متن در موضوع پروین اعتصامی، خوشنویسی یک یا چند شعر از پروین اعتصامی و مصورسازی یک یا چند شعر روایی و تمثیلی از پروین اعتصامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید فراخوان جشنواره «پروین اعتصامی»

تمدید فراخوان جشنواره «پروین اعتصامی»