مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 17:262019-02-06اقتصادي

واگذاری 700 فقره سند رایگان بنیاد علوی در بهشهر


به همت بنیاد مستضعفان و با تلاش های انجام شده در طول چند سال اخیر، 700 فقره سند رایگان بنیاد علوی در بهشهر بهدافراد واجد شرایط واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستات بهشهر، این واگذاری ها با هدف محرومیت زدایی و در راستای متدیات رهبری اجرایی شد.

در قالب اجرا و واگذاری این سندها در شهرستان بهشهر، 700  فقره سند با مساحت 129 هزار متر مربع با ارزش 375 میلیارد ریال توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به صورت رایگان به واجدین شرایط در بهشهر واگذار شده است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور در این مراسم با اشاره به در دستور کار بودن مندیات رهبری و رفع محرومیت ها گفت: طرح اهدای اسناد علوی در راستای فرمایشات رهبری مبنی بر تعیین تکلیف املاک علوی در استان ها و واگذاری این املاک به متصرفین بی بضاعت به اجرا درآمده است.

محمد سعیدی کیا اظهار کرد: با اهدای این زمین ها به مردم مناطق محروم کشور، زمینه پشتیبانی اقتصادی فراهم شده و افرادی که به دنبال دریافت تسهیلات هستند؛ می توانند از اسناد این اراضی استفاده کنند.

وی افزود: تلاش شد تا با ارائه اسناد املاک علوی به مردم، گامی برای رفع مشکلات و کاهش معضلات این افراد برداشته و اراضی زراعی، مسکونی و تجاری که دارای سند پهلوی بودند به سند علوی تبدیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 700 فقره سند رایگان بنیاد علوی در بهشهر

واگذاری 700 فقره سند رایگان بنیاد علوی در بهشهر