مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 18:152019-02-06سياسي

همایشی برای بررسی حقانیت تاریخی ایران بر دریای مازندران


حقوقی ایران در دریای کاسپین (مازندران) در همایش «دریای کاسپین و رژیم حقوقی حاکم بر آن» بررسی می شود.

- حقانیت ها و مالکیت های تاریخی – حقوقی ایران در دریای کاسپین (مازندران) در همایش دریای کاسپین و رژیم حقوقی حاکم بر آن بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد ایرانشناسی در ادامه مجموعه نشست ها و همایش های خود در حوزه ایران شناسی، اقدام به برگزاری همایش ملی با عنوان دریای کاسپین (مازندران) و رژیم حقوقی حاکم بر آن در هشت محور کرده است.

در فراخوان این همایش مقالات باید در هشت محور رژیم حقوقی دریای کاسپین و نقش متقابل آن در مناسبات اقتصادی ، جغرافیای سیاسی دریای کاسپین و نقش آن در رژیم حقوقی دریا ، حقانیت ها و مالکیت های تاریخی- حقوقی ایران در دریای کاسپین ، تاریخ روابط اقتصادی ایران و کشورهای همسایه در دریای کاسپین ، تاریخ روابط سیاسی ایران و کشورهای همسایه در دریای کاسپین ، چشم اندازهای محیط زیست در رژیم حقوقی کاسپین ، حقوق و روابط بین الملل حاکم بر کاسپین و دریانوردی و حقوق بین الملل کاسپین با موضوع رژیم حقوقی دریای کاسپین اعلام شده است.

بر اساس این اعلام همایش 13 اسفندماه 1397 در بنیاد ایرانشناسی، از ساعت 8:30 تا 12 برگزار می شود و قرار است آیت الله هادی سیدمحمد خامنه ای - رییس بنیاد ایرانشناسی - و پژوهشگران و استادان حوزه مطالعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایشی برای بررسی حقانیت تاریخی ایران بر دریای مازندران

همایشی برای بررسی حقانیت تاریخی ایران بر دریای مازندران