مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 20:262019-02-06ورزشي

رییس فدراسیون دو و میدانی انتقاد کرد قرار نیست همه رییس باشیم


اصفهان یکی از پر چالش ترین استان های کشور در دو و میدانی بود، قرار نیست همه رییس باشیم و باید همگی به این رشته کمک کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجید کیهانی امشب در مجمع انتخاباتی هیأت دو و میدانی استان اصفهان اظهار داشت: رسول یزدی زاده با شرایط بسیار سختی دو و میدانی اصفهان را به این جا رساند اما عدم همراهی با وی در سال های گذشته از بزرگترین موانعی بود که وی را با مشکل رو به رو کرد.

رییس فدراسیون دو و میدانی افزود: مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری زیاد است اما باید کار درست را انجام داد اما همه دو و میدانی اصفهان با یزدی زاده همکاری نکردند و حتی موانعی را نیز ایجاد کردند.

وی با بیان این که یزدی زاده در کار های فدراسیون از جمله جذب اسپانسر به ما کمک می کرد، گفت: حدود 31 سال در ورزش دو و میدانی بوده ام و امیدوارم به کمک یکدیگر به موفقیت های بهتری دست پیدا کنیم.

ممکن است انتقاداتی به فدراسیون دو و میدانی باشد کیهانی تصریح کرد: استان اصفهان از قطب های دو و میدانی کشور است اما متاسفانه دو و میدانی اصفهان در سال های گذشته جایگاه خود که در 25 سال قبل داشت را نداشته است؛ در گذشته دور همه دو و میدانی کاران درگیر فعالیت های این رشته ورزشی بودند و باشگاه های پلی اکریل، سپاهان و ذوب آهن نقش به سزایی داشتند و سرگرم خدمت به دو و مید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون دو و میدانی انتقاد کرد قرار نیست همه رییس باشیم

رییس فدراسیون دو و میدانی انتقاد کرد قرار نیست همه رییس باشیم