مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 23:552019-02-06فرهنگي

میخواستیم پشت برده ها را بگوییم/ امیدواریم برداشت سطحی نشود


کارگردان فیلم سینمایی ایده اصلی در نشست خبری این فیلم که در پردیس ملت برگزار شد،درباره موضوع فیلمش که اشاره هایی به فسادهای اقتصادی دارد بیان کرد: - کارگردان فیلم سینمایی "ایده اصلی" در نشست خبری این فیلم که در پردیس ملت برگزار شد،درباره موضوع فیلمش که اشاره هایی به فسادهای اقتصادی دارد بیان کرد: اگر واقع بینانه به مسائل اطراف نگاه کنیم و راه حل پیدا کنیم می بینیم بزرگترین دلیل همه زشتی ها پیرامون ما ریشه در فساد اقتصادی دارد و شایسته سالاری به سختی در حال پیروزی است.

امیدوارم از این فیلم برداشت سطحی نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزیتا موگویی کارگردان این اثر در پاسخ به پرسشی درباره بودجه و منابع مالی این فیلم گفت: شهرداری و بانک شهر اسپانسر این فیلم بودند.

در تیتراژ سرمایه گذارها گفته شده و از جمله آنها یک شخص کارخانه دار است، شرکت توسعه گردشگری و خودم که از جمله دیگر سرمایه گذارها هستیم.

منطقه آزاد کیش هم ماشین و هتل در اختیار ما گذاشت.

موگویی که تهیه این اثر را هم برعهده داشته است گفت: از جمله کسانی بودم که همواره از اعلام شفافیت مالی استقبال می کرده ام به همین علت اعلام می کنم که بودجه این فیلم که سفرها زیادی برای ساخت آن انجام شده، کمی بیش از 4 و نیم میلیارد تومان بوده و ساخت این فیلم با افزایش قیمت ارز همزمان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میخواستیم پشت برده ها را بگوییم/ امیدواریم برداشت سطحی نشود

میخواستیم پشت برده ها را بگوییم/ امیدواریم برداشت سطحی نشود