مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 ساعت 03:102019-02-06فرهنگي

روز فیلمهای نوید محمد زاده و چند حکایت دیگر در ملت


هشتمین روز جشنواره فیلم فجر آرام و کم حاشیه با حضور چند سلبریتی و نمایش دو فیلم پرمخاطب جشنواره در پردیس سینمایی ملت به پایان رسید.

- روز فیلمهای نوید محمد زاده و چند حکایت دیگر در "ملت" هشتمین روز جشنواره فیلم فجر آرام و کم حاشیه با حضور چند سلبریتی و نمایش دو فیلم پرمخاطب جشنواره در پردیس سینمایی ملت به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز هشتم جشنواره با حذف فیلم جاندار شش فیلم در گردونه رقابت کسب سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران باقی ماندند، این فیلم ها شامل ماجرای نیمروز 2 ، متری شش و نیم ، غلامرضا تختی ، 23 نفر ، شبی که ماه کامل شد و سرخ پوست می شوند.

* چهارشنبه هفدهم بهمن ماه از آنجا که قرار بود یکی از فیلمهای حاشیه دار و پرمخاطب در سینماهای مردمی، یعنی متری شش و نیم برای اهالی رسانه و منتقد به نمایش درآید، سخت گیری بیشتری در ورود به پردیس ملت اعمال می شد تا از ازدحام جلوگیری شود، اگرچه با توجه به ساعت اکران این فیلم که 15:30 بود، اتفاق غیر عادی هم رخ نداد.

* فیلم متری شش و نیم اگرچه با استقبال خوب اهالی رسانه همراه شد اما بسیاری از واکنشها نشان میداد با توجه به تعریف و تمجیدهایی که از ابتدای جشنواره تاکنون درباره این فیلم شنیده شده بود، سطح توقعات میان خبرنگاران و منتقدان بالا رفته بود و انتظارشان در آن ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز فیلمهای نوید محمد زاده و چند حکایت دیگر در ملت

روز فیلمهای نوید محمد زاده و چند حکایت دیگر در ملت