مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 ساعت 15:162019-02-07سياسي

دادستان پاکدشت خبر داد تشکیل کمیته نظارت بر توزیع کالاهای اساسی


دادستان پاکدشت با اشاره به کمیته نظارت بر کالاهای اساسی گفت: عمده فعالیت این کمیته نظارت بر واحدهای صنفی و رسیدگی فوری به تخلفات در محل است.

- رحیم علیشپور دادستان پاکدشت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در پاکدشت درباره تشکیل کمیته نظارت برتوزیع کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم اظهارداشت: در این کمیته عمده موضوعی که مورد هدف قرار گرفته بحث نظارت است.

وی افزود: کسانی که به سفره مردم دست درازی می کنند خائنین به مردم، نظام و انقلاب هستند و به صورت جدی وقاطع با آن ها برخورد می شود.

دادستان پاکدشت جرم اخلالگران امر توزیع را طبق قانون برابر با اخلالگران نظام اقتصادی دانست و تصریح کرد: مجازات سنگینی برای این افراد از قبیل 5 تا 20 سال حبس پیش بینی شده است.

علیشپور از شروع بازرسی های صنفی در هفته آینده خبر داد و گفت: از تمام مراکز تولید و توزیع کالاهای اساسی و انبارهای آن ها بازرسی به عمل می آید و تیم بازرسی متشکل از همکار قضایی، رییس اداره تعزیرات، نماینده اصناف و اداره صمت است.

وی هدف از بازرسی ها را رسیدگی فوری به تخلفات صنفی عنوان و خاطرنشان کرد: عمده رسیدگی ها در محل تخلف بوده و سر درب واحد متخلف یک بنر جهت اطلاع عموم نصب می شود و نهایتا پلمب خواهد شد اگر تخلف به صورت عمده باشد پرونده کیفری تشکیل و به دادسرای انقلاب ارجاع می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان پاکدشت خبر داد تشکیل کمیته نظارت بر توزیع کالاهای اساسی

دادستان پاکدشت خبر داد تشکیل کمیته نظارت بر توزیع کالاهای اساسی