مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 بهمن 1397 ساعت 01:002019-02-08سياسي

دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه اقتدار دفاعی


همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در حوزه اقتدار دفاعی دستاوردهای بسیاری را در کشور شاهد هستیم و با توجه به اینکه تحت شدیدترین تحریم های بین المللی قرار داشتیم اما موتور محرک علم و فناوری کشور از کار نیفتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص دستاوردهای حوزه اقتدار دفاعی می توان به موارد ذیل اشاره کرد: انقلاب اسلامی به نیروهای مسلح ایران عزت و کرامت داد و پس از 200 سال تابعیت از ارتش های بیگانه، نیروهای مسلح ایران را مستقل کرد.

وابستگی نیروهای مسلح به اجانب در دوره پهلوی به وضعیتی بسیار شرم آور رسید و هر دو طرف قرارداد تسلیحاتی برای ایران، آمریکایی ها بودند.

خودشان به عنوان مستشار سفارش سلاح می دادند و خودشان سلاح را می فروختند و خودشان کیفیت آن را تأیید می کردند.

بی اختیاری حکومت ایران نسبت به نیروهای مسلح خودش به حدی بود که محمدرضا پهلوی گاهی به مادر و همسر خودش از آمریکایی ها گله می کند که یگان هایی از ارتش ایران را بدون اطلاع و در کشورهای دیگر به کار گرفته اند این واقعیتی است که در کتاب خاطرات شاه و خاندانش آمده است.

امروزه استقلال دفاعی ایران در دکترین، استراتژی، آموزش ها، ساختارها و عدم وابستگی به پیمان های نظامی استکباری را هیچ کشوری به جز ابرقدرت های جهان ندارد و همه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه اقتدار دفاعی

دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه اقتدار دفاعی