مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 بهمن 1397 ساعت 15:352019-02-09ورزشي

مهاجری: در جذب ادینیو شیطنت شد/ نگاه کمیته انضباطی به تیم ها، تبعیض آمیز است


سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: متاسفانه نگاه کمیته انضباطی به تیم ها، نگاه تبعیض آمیزی است و نمی دانم که چرا محرومیت کنعانی زادگان را به حالت تعلیق در آوردند.

- مهاجری: در جذب ادینیو شیطنت شد/ نگاه کمیته انضباطی به تیم ها، تبعیض آمیز است سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: متاسفانه نگاه کمیته انضباطی به تیم ها، نگاه تبعیض آمیزی است و نمی دانم که چرا محرومیت کنعانی زادگان را به حالت تعلیق در آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی با استقلال خوزستان با توجه به شرایط این تیم، جدال سختی بود و تیم حریف به دنبال کسب سه امتیاز بود که خداراشکر توانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: بعد از بازی قبلی، نگاهمان به بازی فرداست که سه امتیاز این بازی می تواند، وضعیت ما را در جدول بهبود بخشد و امیدوارم بتوانیم از پتانسیل فنی خودمان و از امتیاز میزبانی استفاده کنیم تا پیروزی شیرینی کسب کنیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: از روزی که به این تیم آمدم، با تیم های اول تا هفتم جدول بازی داشتیم و این کار را برای ما سخت کرد و این موضوع باعث شد که تساوی های سریالی کسب کنیم؛ هرچند که در این بازی ها، مستحق پیروزی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجری: در جذب ادینیو شیطنت شد/ نگاه کمیته انضباطی به تیم ها، تبعیض آمیز است

مهاجری: در جذب ادینیو شیطنت شد/ نگاه کمیته انضباطی به تیم ها، تبعیض آمیز است