مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 بهمن 1397 ساعت 02:462019-02-09سياسي

آیت الله استادی: منبر جای طرح شبهه جدید یا نقل خواب و رؤیا نیست


استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان این که امروزه جوانان در حدّ کامل در تیررس شبهات فضای مجازی هستند گفت: منبرهای امروزی جای طرح شبهات جدید و یا نقل خواب و رؤیا به جای بیان مُحکمات نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله رضا استادی شنبه شب و در جمع عزاداران حضرت فاطمه زهرا (س) در مجتمع آموزش عالی طلوع مهر بیان کرد: اگر انقلابیون و افراد حزب اللهی عملشان را درست کنند قطعا دیگران هم جذب انقلاب و دین و خدا می شوند.

وی ادامه داد: تعبیر روایت از امام معصوم (ع) این است که کونوا دُعاه للنّاس إلینا صامتین یعنی با سکوت خود مردم را به سوی ما دعوت کنید.

در این جا بود که یکی از یاران آن امام معصوم (ع) پرسید که برای دعوت به سوی خدا و معنویت قاعدتا باید حرف زد؛ پس چگونه با سکوت دعوت کنیم.

آن گاه امام (ع) پاسخ فرمود که با عمل خود، مردم را به سوی خدا و به سوی ما دعوت کنید.

بنابراین می توان چنین گفت که حرف زیاد زده شده است و اکنون نوبت عمل است.

این استاد اخلاق حوزه علمیه قم سپس به بیان روایتی از رسول الله (ص) پرداخت و اظهار کرد: در این روایت، حضرت نبی مکرّم (ص) در پاسخ به درخواست جناب ابوذر (ع)، چنین بیان می دارند که خداوند اهل بیت مرا مانند کشتی نجات در قوم نوح نبی (ع) قرار داده است که هرکس از این کشتی سود ببرد؛ نجات می یابد و سایرین، غرق خواهند شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله استادی: منبر جای طرح شبهه جدید یا نقل خواب و رؤیا نیست

آیت الله استادی: منبر جای طرح شبهه جدید یا نقل خواب و رؤیا نیست