مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 بهمن 1397 ساعت 12:052019-02-10حوادث

ماجرای پیرمرد یخ فروشی که خودش مُرد ولی یخ هایش نه!


چند روزی است که ماجرای درگذشت پیرمردی که در گوشه ای از میدان فلسطین بساط یخ فروشی داشته ولی بعد از فوتش همچنان یخ هایش به فروش می رسیده، در بسیاری از شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب احمدزاده، نویسنده در روایت مرگ پیرمرد یخ فروش که سال ها در گوشه ای از میدان فلسطین تهران کار می کرد، در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: همین دیشب بود که برای اولین بار سه چهار متری از مسیر همیشگی بازگشت بیرون زده و برزنت کهنه یخ هایش را کنار کشیدم؛ به یخ های چسبیده که دست زدم انگار که به جسد یخ زده خود پیرمرد دست می زدم، نگاهی به دور و بر کردم برزنت را مثل یک دزد کنار زدم.

عجیب بود که بعد از گذشت بیش از یک ماه از مرگ، یخ های رهاشده کنار خیابانش هنوز آب نشده بودند.

شروع کردم به عکس گرفتن، ولی واقعاً چند روز و چند هفته دیگر این یخ های رهاشده به سرنوشت مرگ صاحبشان دچار می شدند؟ حداقل سی سال از ضلع شمالی میدان فلسطین و از کنارش بگذری و به یخ فروشی کنار خیابانش توجه کنی، ولی چون فقط دو سه متر کنارتر از مسیرت نشسته و یخ می فروشد حتی یک بار در این سی و خورده ای سال سلام و علیک ریزه ای حتی با اشاره سر با او نکنی و حتی نتوانی بپرسی چطور این سی چهل قالب یخت را حتی در چله زمستان بفروش می رسانی؟ و یا حتی چطور با درامد این چند تکه یخ، امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پیرمرد یخ فروشی که خودش مُرد ولی یخ هایش نه!

ماجرای پیرمرد یخ فروشی که خودش مُرد ولی یخ هایش نه!