مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 بهمن 1397 ساعت 14:462019-02-10بين الملل

نتانیاهو از قدرت کنار برود راهی زندان خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تزیپی لیونی وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب کادیما اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو از سمت نخست وزیری کنار نخواهد رفت، - وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب کادیما تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو همچنان قدرت را در قبضه خود نگه می دارد و قصد کنار رفتن از سمت نخست وزیری را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تزیپی لیونی وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب کادیما اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو از سمت نخست وزیری کنار نخواهد رفت، زیرا می داند که در این صورت، باید راهی زندان شود.

در همین حال، نتانیاهو گفته است که حتی در صورت احضار توسط دادستانی کل برای ارائه اظهارات و دفاعیات خود (در مورد پرونده های فساد مطرح شده) حاضر به استعفا از سمت خود نیست.

بنیامین نتانیاهو با چندین پرونده فساد رو به رو بوده و از سوی دادستانی رژیم صهیونیستی به دریافت رشوه، فساد و کلاهبرداری متهم شده است؛ با این حال او ادعا می کند که مرتکب هیچ اشتباه و فسادی نشده است.

انتخابات پارلمان رژیم صهیونیستی ماه آوریل آینده برگزار می شود و احتمال دارد قبل از برگزاری انتخابات، رسما کیفرخواست علیه نتانیاهو به اتها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو از قدرت کنار برود راهی زندان خواهد شد

نتانیاهو از قدرت کنار برود راهی زندان خواهد شد