مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 بهمن 1397 ساعت 15:562019-02-10سياسي

انقلاب اسلامی خط بطلانی بر ادعای «پایان اسلام» بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  ظهر امروز تنی چند از میهمانان خارجی ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان همدان حاضر شدند و به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

کلوریا کازانوتا از ایتالیا، دکتر تاراس از روسیه، دکتر مبارک از نیجریه، نفیسه صدیق از نیجریه میهمانان این نشست بودند که در طول دهه مبارک فجر که امسال با ایام فاطمیه همزمان شده بود، در نقاط مختلف استان به سخنرانی پرداخته بودند.

دکتر تاراس، مترجم آثار دینی همچون نهج البلاغه به زبان روسی در این نشست اظهار کرد: در چند سال اخیر مردم روسیه توسط رسانه های رسمی کشور توانستند اطلاعات بیشتر درباره جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی  به دلیل کارهای مشترک دو کشور در راه مبارزه با داعش در سوریه دریافت کردند.

وی با بیان اینکه اکثر مردم روسیه از احوال مردم ایران مطلع هستند افزود: اگر مردم کشور من نظر مثبتی درباره سیاست خارجی جمهوری اسلامی دارند و شکی ندارند در منطقه خاورمیانه، جمهوری اسلامی نزدیک ترین و صمیمی ترین دوست ماست.

این محقق و مبلغ شیعی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی برای همه تمدن های معنوی امروز همچون مسلمان و مسیحی نشان داد که ادیان آسمانی با هم مشترکات بسیاری دارند تصریح کرد: در زندگی سیاسی امروز روسیه کلیسای ارتدوکس نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی خط بطلانی بر ادعای «پایان اسلام» بود

انقلاب اسلامی خط بطلانی بر ادعای «پایان اسلام» بود