مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 بهمن 1397 ساعت 02:062019-02-10سياسي

حجت الاسلام منتظری: خائنین به انقلاب اسلامی از غصه بمیرند


دادستان کشور با اشاره به این که امروز انقلاب با همه فراز و نشیب هایش به چهل سالگی رسیده است، گفت: آنهایی که در بین ارازل و اوباش وعده دادند انقلاب 40 سالگی خود را نمی بیند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جزیره کیش، همایش تبیین نقش طلاب و دانشجویان تمدن ساز در چهل سالگی انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی شامگاه یکشنبه در پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در این همایش اظهار داشت: چهل سال قبل ملت برای تغییر در نظام ظالم وقت خود اراده کرد و با پشتیبانی از مرجع تقلیدش امام خمینی(ره)، برگ زرینی را در تاریخ انقلاب و تاریخ ایران آفرید.

  وی افزود: 40 سال قبل حرکت مبارزه با ظلم و استکبار با رهبری امام راحل آغاز شد، ملت تبعیت کرد، هزینه داد و در چنین شبی نظام شاهنشاهی سقوط کرد و جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد.

دادستان کل کشور که در سخنرانی پیشین خود در جزیره کیش عنوان کرده بود برخی مدیران کشور بی عرضه هستند، گفت: به کوری چشم آنهایی که در محاسبات خودشان مطمئن بودند که انقلاب چهل سالگی خودش را نمی بیند، انقلاب اسلامی با همه دشمنی های داخلی و شرقی و غربی و با همه فراز و نشیب هایش امروز به سن چهل سالگی رسیده است، و آنهایی که در جمع عده ای از ارازل و اوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام منتظری: خائنین به انقلاب اسلامی از غصه بمیرند

حجت الاسلام منتظری: خائنین به انقلاب اسلامی از غصه بمیرند