مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 بهمن 1397 ساعت 13:202019-02-11سياسي

40 بهار؛ راهپیمایی های میلیونی در مناطق مختلف ایران


یک پایگاه خبری لبنانی در گزارشی با عنوان 40 بهار؛ راهپیمایی های میلیونی در مناطق مختلف ایران به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرداخت و آن را میلیونی توصیف کرد.

- یک پایگاه خبری لبنانی در گزارشی با عنوان " 40 بهار؛ راهپیمایی های میلیونی در مناطق مختلف ایران" به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرداخت و آن را میلیونی توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری العهد لبنان در گزارشی در رابطه با راهپیمایی 22 بهمن با انتشار تصاویری نوشت: به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان یوم الله 22 بهمن راهپیمایی هایی میلیونی در هزار شهر و ده هزار روستا در سرتاسر ایران برگزار شد و شرکت کنندگان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دادند.

در این گزارش آمده است: علیرغم سرمای زیاد و بارش برف و باران جمعیت زیادی در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کردند و شعار گ مرگ بر آمریکا سر دادند.

این پایگاه خبری لبنانی در ادامه به حواشی راهپیمایی 22 بهمن پرداخت و نوشت: سپاه ایران در این راهپیمایی تعدادی موشک به نمایش گذاشت.

العهد در پایان نوشت که مردم ایران شب گذشته نیز از پشت بام خانه های خود بانگ الله اکبر سر دادند و مراسم نورافشانی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 بهار؛ راهپیمایی های میلیونی در مناطق مختلف ایران

40 بهار؛ راهپیمایی های میلیونی در مناطق مختلف ایران