مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 بهمن 1397 ساعت 16:512019-02-11سياسي

مسیر پیروزی های راهبردی ایران را ادامه می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله در مراسمی که به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب در شهر الخیام واقع در جنوب لبنان برگزار شد، - عضو شورای مرکزی حزب الله ضمن اعلام اینکه با پیروزی انقلاب ایران آرزو های رژیم صهیونیستی بر باد رفت، گفت، مسیر پیروزی های راهبردی محور مقاومت و ایران ادامه داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله در مراسمی که به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب در شهر الخیام واقع در جنوب لبنان برگزار شد، بر ادامه راه انقلاب تأکید کرد.

بر اساس گزارش وبگاه النشره ، قاووق تصریح کرد: عقب نشینی ذلت بار آمریکا از افغانستان و سوریه، موضع اسراییل و سعودی را تضعیف و موضع مقاومت و قدرت ایران در منطقه را تقویت خواهد کرد.

ما مسیر پیروزی های راهبردی ایران و محور مقاومت را ادامه خواهیم داد و مثلث دشمنی با مقاومت یعنی آمریکا، اسراییل و سعودی شکست، ضعف و ناامیدی بیشتری را تجربه خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب الله ادامه داد، در فوریه 1979 (بهمن 1357) انقلاب ایران خارج از تمام محاسبات و معادلات رخ داد و تا کنون نیز اینگونه است.

این انقلاب ایران است که همچنان معادلات می سازد و آینده منطقه را ترسیم می کند نه آمریکا و دشمن اسراییلی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر پیروزی های راهبردی ایران را ادامه می دهیم

مسیر پیروزی های راهبردی ایران را ادامه می دهیم