مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 بهمن 1397 ساعت 20:462019-02-11ورزشي

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود شانس اول و آخر سبزپوشان برای بقا در آسیا


تیم ذوب آهن اصفهان در قالب مرحله نیمه نهایی دور پلی آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم الکویت کویت خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در قالب مرحله نیمه نهایی دور پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت 19 روز سه شنبه 23 بهمن ماه میزبان تیم الکویت کویت خواهد بود؛ طبق اعلام باشگاه ذوب آهن حضور هواداران این تیم برای این دیدار رایگان است.

حریف ذوب آهن در این مرحله پیش از مصاف با نماینده ایران مقابل الوحدت اردن قرار گرفت و پس از برتری مقابل این تیم در قالب مرحله نیمه نهایی با ذوب آهن مصاف خواهد داشت؛ برنده دیدار ذوب آهن اصفهان و الکویت کویت در مرحله نهایی مقابل الغرافه قطر قرار خواهد گرفت.

شرایط تیم ذوب آهن برای مصاف با تیم الکویت سبزپوشان هشتمین دوره حضور خود را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خواهند کرد؛ پیش از فصل 2019 ذوب آهن هفت مرتبه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و در طی این هفت مرتبه  به مقامی بهتر از نائب قهرمانی در فصل 2007 دست نیافته است.

تیم ذوب آهن که در ترکیب و تاکتیک خود به خصوص در سال جاری دچار تغییر و تحولات زیادی شده امیدوار است با شروع قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا بتواند نتایج ضعیف سال جاری خود را التیام ببخشد؛ ذوب آهن پس از خروج امیر قلعه نویی در لیگ برتر فوتبال کشور دچار افت کلی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود شانس اول و آخر سبزپوشان برای بقا در آسیا

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود شانس اول و آخر سبزپوشان برای بقا در آسیا