مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 بهمن 1397 ساعت 14:402019-02-12بين الملل

آغاز نمایشگاه بین المللی گردشگری + حواشی


دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با همراهی وزیر فرهنگ و گردشگری عراق و هیأت هایی از کشورهای ترکیه، افغانستان، عمان، بلغارستان و چین آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی تیموری، معاون گردشگری در ابتدای این مراسم افتتاحیه که با یک ساعت تأخیر آغاز شد، رویکرد نمایشگاه امسال را متمایز از گذشته و متمرکز بر سفرهای داخلی دانست و ادامه داد: شعار امسال سازمان جهانی جهانگردی درباره گردشگری الکترونیک است که در تمام غرفه ها اجرا شده است.

با اینکه هدف هر نمایشگاهی معرفی جاذبه های گردشگری است ولی ما از این مرحله گذر کرده ایم و این نمایشگاه را به محلی برای تعامل تخصصی فعالان گردشگری تبدیل کرده ایم، از همین رو 100 رویداد در حاشیه نمایشگاه دوازدهم برگزار می شود.

او همچنین به حضور 660 شرکت داخلی و 57 شرکت خارجی در نمایشگاه امسال اشاره کرد که فرصتی را برای برنامه ریزی سفرهای نوروزی پدید می آوردند.

‪عبدالامیر الحمدانی، وزیر فرهنگ و گردشگری عراق که نخستین سفرش به ایران را همزمان با دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تجربه کرده است، نیز در سخنانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پیشاپیش نوروز باستانی را تبریک گفت و با یادآوری اظهارات و مطالباتش که در ملاقات شب گذشته با علی اصغر مونسان، معاون رییس جمهور مطرح شده بود، گفت: باور داریم فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایشگاه بین المللی گردشگری + حواشی

آغاز نمایشگاه بین المللی گردشگری + حواشی