مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 ساعت 02:152019-02-12اجتماعي

چرا یک روز به تعطیلی موزه ها اضافه شد؟


در شرایطی که سه سال قبل، سازمان میراث فرهنگی در بخشنامه ای تعطیلی هفتگی موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این سازمان را لغو و اعلام کرده بود که فقط در 6 روز از سال تعطیل می شوند اما امسال این بخشنامه عملا لغو و یک روز دیگر به تعطیلی های موزه ای اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن طالبیان - معاون میراث فرهنگی - 16 خرداد سال 1394، در بخشنامه ای به همه استان ها و کاخ موزه های کشور تعطیلی هفتگی همه اماکن تاریخی را لغو و اعلام کرد فقط 6 روز در سال موزه ها تعطیل می شوند.

از سوی دیگر ساعت کار موزه ها را از 9 تا 19 اعلام کرد؛ هر چند این ساعتِ کار، در نیمه دوم سال و به دلیل زود تاریک شدن هوا تغییرات چشمگیری دارد.

در آن بخشنامه اعلام شده بود، موزه ها، کاخ موزه ها و اماکن فرهنگی- تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی در روزهای 14 خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره)، بیست و یکم ماه رمضان به مناسبت شهادت حضرت امام علی (ع)، بیست و پنجم شوال به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، نهم و دهم محرم به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی (عو) بیست وهشتم ماه صفر به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تعطیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا یک روز به تعطیلی موزه ها اضافه شد؟

چرا یک روز به تعطیلی موزه ها اضافه شد؟