مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 ساعت 09:012019-02-13بين الملل

رد پیشنهاد سعودی ها توسط اسراییل برای سازش در خاورمیانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد در آخرین روز عملیات جنگی موسوم به صخره سخت ، که اسراییل علیه نوار غزه در 8 ژوییه تا 26 آگوست 2014 صورت داد، - رسانه های اسراییلی اعلام کردند که نخست وزیر این رژیم طرح پیشنهادی عربستان سعودی برای سازش در خاورمیانه، که در پایان جنگ اسراییل علیه نوار غزه در سال 2014 مطرح شد را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد در آخرین روز عملیات جنگی موسوم به صخره سخت ، که اسراییل علیه نوار غزه در 8 ژوییه تا 26 آگوست 2014 صورت داد، عربستان سعودی به طرح اسراییلی پیشنهادی درباره طرح سیاسی مشترک در ارتباط با نوار غزه، ازسرگیری روند صلح و تلاش های مشترک علیه ایران مطرح کرد .

این تلویزیون عبری زبان افزود، این پیشنهاد دراماتیکی ممکن بود آن شرایط کثیفی را که جنگ طی آن تمام، و فرآیند تغییرات منطقه ای آغاز شد، پایان دهد.

این گزارش به نقل از سه منبع مطلع افزود طبق پیشنهاد ریاض، اسراییل و عربستان سعودی فرمولی جدید برای طرح صلح عربی تدوین می کردند تا آن را بنیامین نتانیاهو نخست وزیر (اسراییل) و سعود الفیصل وزیر خارجه وقت سعودی طی نشست مجمع عمومی سازمان ملل در اکتبر 2014 ارائه کنند و فرآیند حل و فصل منازعه اسراییل و فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پیشنهاد سعودی ها توسط اسراییل برای سازش در خاورمیانه

رد پیشنهاد سعودی ها توسط اسراییل برای سازش در خاورمیانه