مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 ساعت 11:162019-02-13سياسي

تصویب پالرمو موجب ضربات شدید اقتصادی می شود/ شاگردان روح الله؛ زیر بار ذلت ها نروید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن استان سیستان و بلوچستان در نامه ای خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون موضوع پالرمو و FATF نوشت: - تصویب پالرمو موجب ضربات شدید اقتصادی می شود/ شاگردان روح الله؛ زیر بار ذلت ها نروید قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن استان سیستان و بلوچستان در بیانیه ای نوشت: تصویب پالرمو موجب ضربات شدید اقتصادی می شود و نفوذ ما در میان متحدانمان را، از بین خواهد برد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن استان سیستان و بلوچستان در نامه ای خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون موضوع پالرمو و FATF نوشت: ایجاد دودستگی و خود تحریمی در داخل کشور بین سازمان های درون لیست سیاه دستگاه های مالی کشور از دیگر پیامد های این قرارداد است که هیچگونه تفسیریه و اصلاحیه طبق ماده ششم این کنوانسیون مورد قبول نمیباشد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: شرایط امروز کشور مشابه روز هایی شده که دشمنان میخواستند با عوامل دست نشانده خود در کشور اعمال نفوذکنند.

همان روز هایی که دل پیر جماران، معمار بزرگ انقلاب، را خون کرد همان زمانی که شاه خائن برای بقای دولت و تفکر خود دست بوس بیگانگان شد و شروع به فروش منافع ملی این ملت کرد موضع امام در آن زمان را به یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب پالرمو موجب ضربات شدید اقتصادی می شود/ شاگردان روح الله؛ زیر بار ذلت ها نروید

تصویب پالرمو موجب ضربات شدید اقتصادی می شود/ شاگردان روح الله؛ زیر بار ذلت ها نروید