مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 12:212019-02-15بين الملل

کنگره آمریکا طرح بودجه را تصویب کرد/ نجات احتمالی دولت از تعطیلی دوباره


سنا و مجلس نمایندگان آمریکا با حداقل دو سوم آرا طرح بودجه این کشور را مورد تصویب قرار دادند تا در صورت امضای احتمالی از طرف رییس جمهور از خطر تعطیلی مجدد دولت جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کنگره آمریکا طرح بودجه هنگفت آمریکا را مورد تصویب قرار داد تا احتمالا از تعطیلی دوباره دولت این کشور جلوگیری کند.

روزنامه واشنگتن پست با اعلام این خبر گزارش داد که انتظار می رود دونالد ترامپ نیز این مصوبه را امضا کند اما همزمان یک قانون اضطراری ملی درباره دیوار مرزی اعلام می کند تا بتواند بدون نیاز به اجازه کنگره بودجه ساخت دیوار مرزی را تامین کند.

  براساس این گزارش، قبل از تصویب کنگره، ترامپ طی یک تماس تلفنی با میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا از طرح خود برای اعلام وضعیت اضطراری ملی خبر داده بود تا بدین ترتیب اوضاع مبهم روزهای اخیر در زمینه اینکه آیا ترامپ بودجه مصوب کنگره، که دارای کسری 25 درصدی بودجه مورد نیاز دولت برای ساخت دیوار فولادی است، را امضا خواهد کرد یا نه به پایان برسد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازواشنگتن پست، سنای آمریکا با 83 رای موافق در برابر 16 رای مخالف این بودجه را به تصویب رساند.

ساعاتی بعد نیز مجلس نمایندگان آمریکا با 300 رای موافق در برابر 128 رای منفی به این بودجه رای مثبت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره آمریکا طرح بودجه را تصویب کرد/ نجات احتمالی دولت از تعطیلی دوباره

کنگره آمریکا طرح بودجه را تصویب کرد/ نجات احتمالی دولت از تعطیلی دوباره