مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 14:112019-02-15سياسي

22 بهمن امسال هشداری جانانه به «کم گذاران» بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجّت الاسلام محمّدجواد حاج علی اکبری، امام جمعه موقّت تهران، در خطبه های نمازجمعه امروز( 26 بهمن) تهران، - امام جمعه موقّت تهران حضور نسل جوان در 22 بهمن امسال را شگفتی ساز توصیف کرد و گفت: 22 بهمن امسال یک سجده شکر ملّی و دو رکعت سجده شکر به ساحت قدس ربوبی، از سوی ملّتی صبور، خوش فکر و با وفا و یک عرض ادب به ساحت مقدس ولی الله اعظم به عنوان کارگردان انقلاب و صاحب اصلی این انقلاب بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجّت الاسلام محمّدجواد حاج علی اکبری، امام جمعه موقّت تهران، در خطبه های نمازجمعه امروز( 26 بهمن) تهران، تقوا را برای جامعه مؤمنین دارای جلوه های گوناگون دانست و گفت: ملّت ایران در هفته گذشته، یکی از زیباترین جلوه های تقوای جمعی را به نمایش گذاشت.

از ملتی که از چنگان فرعونیان نجات یافته و طعم آزادی و استقلال را می چشد و در پرتو استقرار ولایت الهی به بسیاری از آرزوهای خود می رسد و در مسیر فتح قلّه های بزرگ قرار می گیرد به مناسبت تقوای جمعی، انتظار یک شکر بزرگ جمعی می رود.

وی ادامه داد: خدا در قرآن می فرماید: اگر اهالی شهرها تقوا پیشه کنند و ایمان خود را در صحنه زندگی متجلی کنند، ما برکات خود را از آسمان و زمین بر آن ها نازل می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن امسال هشداری جانانه به «کم گذاران» بود

22 بهمن امسال هشداری جانانه به «کم گذاران» بود