مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 14:502019-02-15سياسي

نداشتن اطلاعات حقوقی، تعداد پرونده های قضایی را افزایش داده است


متأسفانه نداشتن اطلاعات حقوقی تعداد پرونده های قضایی را افزایش داده است که باید اقدامات لازم جهت پیشگیری انجام گیرد.

- قاضی دادگستری گفت: متأسفانه نداشتن اطلاعات حقوقی تعداد پرونده های قضایی را افزایش داده است که باید اقدامات لازم جهت پیشگیری انجام گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حمیدی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: قانون اصل مهم در نظم دهی به جوامع انسانی به شمار می آید و ضروری است انسان ها نسبت به قوانین وضع شده آگاه و تابع باشند.

وی افزود: متأسفانه عدم آگاهی افراد از مفاد و بندهای قانونی موجب بروز مشکلاتی متعددی در زندگی شان می شود که باید همگان نسبت به افزایش آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر به خصوص در امور حقوقی خود اقدام کنند.

حمیدی تصریح کرد: امروزه پرونده های متعدد در مراجع قضایی استان وجود دارد و غالب این پرونده ها به دلیل نداشتن اطلاعات حقوقی ایجاد شده است که باید افراد در صورت نداشتن آگاهی حقوقی از مشاوران و متخصصان این حوزه مراجعه کنند.

وی یادآورشد: تنظیم سند، وکالت، عقد قرارداد، خرید و فروش خانه، زمین و وسیله نقلیه از جمله موضوعات مهم حقوقی است که سهم بالایی از پرونده های حقوقی را به خود اختصاص داده است و این درحالی است که اگر طرفین هنگام معامله آگاهی لازم بندهای قانونی داشتن شاهد تشکیل پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن اطلاعات حقوقی، تعداد پرونده های قضایی را افزایش داده است

نداشتن اطلاعات حقوقی، تعداد پرونده های قضایی را افزایش داده است