مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 15:552019-02-15سياسي

بهترین عرصه کسب تجربه عرصه فعالیت های جهادی است


بهترین عرصه برای کسب تجربه مدیریت نیروهای جوان، عرصه فعالیت های جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در سخنانی در دومین جشنواره جهادگران اظهار داشت: در حال حاضر در کشور عرصه کسب تجربه مدیریتی برای جوانان تنگ است چرا که بسیاری از مدیران اعتقادی به جوانان ندارند و برخی نیز میز ها را رها نمی کنند بنابراین زمینه سازی برای کسب تجربه نیرو های انقلابی می تواند کمک کند تا این جوانان در آینده در عرصه مدیریتی نقش آفرین باشند.

وی افزود: در دفاع مقدس مردم نقش اساسی داشتند، ولی کار اصلی به عهده جوانان بود و نیرو هایی که در واحد های عملیاتی بودند اکثراً جوانان مؤمن و انقلابی بودند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در حال حاضر نیز استفاده از ظرفیت های این جوانان بسیار مهم است و می تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس تا زمانی که فرماندهی برعهده بنی صدر بود او با نگاه لیبرالی حضور نیرو های مردمی و جوان را در جنگ پذیرا نبود و همین موضوع باعث شکست هایی در اوایل جنگ شد.

جعفری ادامه داد:، اما پس از آنکه بنی صدر کنار رفت و خود حضرت امام فرماندهی جنگ را برعهده گرفت قضیه کاملاً متفاوت شد و حضرت امام با بکارگیری نیرو های مردمی و جوان در جنگ، شهید صیاد شیرازی را به فرمانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین عرصه کسب تجربه عرصه فعالیت های جهادی است

بهترین عرصه کسب تجربه عرصه فعالیت های جهادی است