مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 11:262019-02-16ورزشي

پورموسوی: 1000 بازیکن زیر نظر کادر فنی هستند


سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان، گفت: با برگزاری اردوهای ارزیابی، بایکنان مختلفی را زیر نظر داشته تا بتوانیم برترین ها را به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در خصوص برگزاری اردوهای انتخابی، گفت: ما در 4 مرحله اردوهای مختلفی را برگزار و مرتبا بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

در گروه اول که بازیکنانی بودند که در تیم ملی فوتبال نوجوانان بوده و تجربه بازی های بین المللی و اردوهای مختلفی را دارند.

گروه دوم توسط استعدادیاب های هر استان انتخاب شده که آنها را مد نظر  داشته و گروه سوم مربوط به بازیکنانی هستند که در مسابقات آموزشگاه ها به رقابت پرداخته و استعدادیابی شدند.

گروه چهارم نیز توسط اعضای کادر فنی از رقابتهای لیگ برتر و دسته اول جوانان شناسایی شده اند.

وی گفت: در واقع حدود 1000 بازیکن را زیر نظر خواهیم داشت و در نهایت اردوهای انتخابی و ارزیابی بازیکنان تا پایان فروردین ماه ادامه دارد تا بتوانیم شاکله تیم ملی را شناسایی و تمرینات جدی خود را آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان، گفت: مهمترین مسابقه ای که پیش روی خود داریم رقابت های قهرمانی جوانان آسیا است که اواخر شهریور ماه برگزا ر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی: 1000 بازیکن زیر نظر کادر فنی هستند

پورموسوی: 1000 بازیکن زیر نظر کادر فنی هستند