مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 10:252019-02-17سياسي

بررسی بیانیه «گام دوم انقلاب» در اجلاس مجلس خبرگان


سخنگوی هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری ششمین اجلاس رسمی این مجلس از 21 تا 23 اسفند در تهران و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب در این اجلاس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیداحمد خاتمی در حاشیه نشست هیأت رییسه این مجلس، گفت: معمولاً یک ماه پیش از اجلاس رسمی، برگزاری نشست هیأت رییسه ضروری است که با بررسی دو موضوع برگزار شد.

وی موضوع نخست را مربوط به نامه کمیسیون سیاسی مجلس خبرگان رهبری دانست و افزود: در نامه این کمیسیون آمده که موضوعات لازم در اجلاس رسمی چه موضوعاتی است و اینکه از چه کسانی برای حضور در نشست خبرگان دعوت کنیم که بر این اساس از میان 5 موضوع ارسالی از کمیسیون سیاسی مصوب شد که بیانیه اخیر مقام معظم رهبری به عنوان گام دوم انقلاب مدنظر قرار بگیرد.

سیداحمد خاتمی این بیانیه را بسیار عمیق و نقشه راه چله دوم انقلاب دانست و گفت: در نشست هیأت رییسه مصوب شد از ناطقان قبل از دستور مجلس خبرگان بخواهیم که نطق شان را حول این بیانیه قرار بدهند تا ابعاد مختلف آن روشن و برای مردم گفته شود که این بیانیه، ویژه است.

وی افزود: البته بیانیه های دیگر ایشان نیز عمیق بوده، اما این بیانیه، نقشه راه چله دوم انقلاب است و ما به جای اینکه از یک مهمان دعوت کنیم که در این باره صحبت کند از حدود 16 ناطق قبل از دستور که همه از فرهیختگان و اندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بیانیه «گام دوم انقلاب» در اجلاس مجلس خبرگان

بررسی بیانیه «گام دوم انقلاب» در اجلاس مجلس خبرگان