مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 16:252019-02-17سياسي

دومین همایش بزرگ سادات برگزار می شود


دومین همایش بزرگ سادات با حضور شخصیت های شاخص سادات تسنن و تشیع از سرار کشور و با حضور تعدادی از میهمانان خارجی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ناظمی اردکانی- معاون امور اجتماعی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دبیر همایش، دومین همایش بزرگ سادات در آستانه ولادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص)، حضرت زهرای اطهر (س) ر روز پنجشنبه (2 اسفند) با حضور شخصیت ها، مقامات و سادات برگزیده اهل تشیع و تسنن از سراسر کشور و با حضور میهمانان خارجی از سادات در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

در این همایش باشکوه که با حضور ذریه پیامبر گرامی اسلام (ص) از سراسر کشور برگزار می شود آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، زهرا مصطفوی دختر حضرت امام (ره)، مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه سراوان و مولوی سربازی امام جمعه چابهار شخصیت های بزرگی از سادات تسنن و تشیع به سخنرانی می پردازند.

همچنین نمایندگانی از چند کشور خارجی از موقعیت سادات کشور خودشان ارائه خواهند کرد و در بخش پایانی همایش هم از شخصیت های سادات برگزیده تجلیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش بزرگ سادات برگزار می شود

دومین همایش بزرگ سادات برگزار می شود