مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 16:412019-02-17سياسي

با نواختن سیلی های سخت به عاملان حادثه تروریستی خاش مسجم کننده دست قدرت الهی باشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس در نامه ای خطاب به سرلشگر جعفری فرمانده سرافراز کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار مجازات تروریست های برهم زننده امنیت کشور شده و از وی خواستند هیچ گونه ملاحظه .

- شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به سرلشگر جعفری: با نواختن سیلی های سخت به عاملان حادثه تروریستی خاش مسجم کننده دست قدرت الهی باشید شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در نامه ای خطاب به سرلشگر جعفری نوشت: همچون گذشته بازستاننده داد مظلومان و بیگناهان و مسجم کننده دست قدرت الهی با نواختن سیلی های سخت به عاملان حادثه تروریستی خاش باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس در نامه ای خطاب به سرلشگر جعفری فرمانده سرافراز کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار مجازات تروریست های برهم زننده امنیت کشور شده و از وی خواستند هیچ گونه ملاحظه ای را مد نظر نداشته و وعده انتقام از این سفاکان را عملی کنند.

در این نامه آمده است:سرلشگر محمدعلی جعفری، فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامیهنگامی که خبر حمله انتحاری به کاروان حامل پاسداران مرزبان در جاده زاهدان را شنیدیم و صحنه های درخون غلطیدن دلاورمردان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نواختن سیلی های سخت به عاملان حادثه تروریستی خاش مسجم کننده دست قدرت الهی باشید

با نواختن سیلی های سخت به عاملان حادثه تروریستی خاش مسجم کننده دست قدرت الهی باشید