مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 09:052019-02-18اقتصادي

افزایش دستمزد پزشکان در 98؛ آری یا خیر؟


دستمزد پزشکان مبحثی که عده ای افزایش سالانه آن را کمک به قشری مرفه می دانند و پزشکان را متهم به داشتن درآمدهای چند میلیاردی می کنند و در سویی دیگر هم برخی معتقدند جز اقلیتی خاص، - "دستمزد پزشکان"مبحثی که عده ای افزایش سالانه آن را کمک به قشری مرفه می دانند و پزشکان را متهم به داشتن درآمدهای چند میلیاردی می کنند و در سویی دیگر هم برخی معتقدند جز اقلیتی خاص، عمده پزشکان دستمزد مکفی دریافت نمی کنند و باید درآمدهایشان مانند سایر اقشار جامعه رشدی سالانه و منطقی را تجربه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سبد خبر می دهند.

حال باید دید که این پیشنهاد تا چه میزان عملی می شود و آیا امسال دستمزد پزشکان افزایش می یابد یا خیر؟ دکتر محمد جهانگیری در گفت وگو با ایسنا، درباره مباحث مربوط به تعرفه های پزشکی سال 1398، گفت: سازمان نظام پزشکی همواره خودش را مکلف و مقید می داند که قانون را اجرا کرده و به گونه ای رعایت حال مردم را داشته باشد.

درباره دستمزد پزشکان مانند سایر اقشار تصمیم گیری شود وی با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی طبق قانون و قبل از اینکه بودجه از دولت به مجلس رود، پیشنهاداتش را در حوزه تعرفه ها در شورای عالی بیمه ارائه می کند تا در آنجا مصوب شود و بعد به دولت رود، افزود: پیشنهاد سازمان نظام پزشکی در شورای عالی بیمه این بود که در حقوق و دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دستمزد پزشکان در 98؛ آری یا خیر؟

افزایش دستمزد پزشکان در 98؛ آری یا خیر؟