مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 09:112019-02-18اجتماعي

مدیرکل بهزیستی قزوین خبر داد آغاز به کار پویش مردمی لبخند مهربانی عیدانه


همزمان با سراسر کشور پویش مردمی لبخند مهربانی عیدانه در قزوین آغاز شد.

-       به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، علیرضا وارثی ماظعار کرد: پویش لبخند مهربانی عیدانه به منظور تأمین بخشی از مایحتاج شب عید مردم مناطق کم برخوردار آغاز شده است و به مدت یک ماه در استان ادامه خواهد داشت.

وی با دعوت از تمامی همشهریان برای پیوستن به این پویش عنوان کرد: امیدواریم همه مردم خود را در این پویش سهیم بدانند و مسؤولیت اجتماعی خود را در قبال دیگران عهده دار شوند زیرا لذت و بهره مندی از شب های عید و همراهی با خانواده وقتی کامل می شود که وجدانمان آسوده باشد و بدانیم دیگر همشهریان ما نیز از حداقل امکانات شب عید بهره مند می شوند.

وارثی با بیان اینکه این طرح به صورت کشوری است، بیان کرد:  به تمام کسانی که در این پویش شرکت می کنند این تضمین را می دهیم که بتوانیم با سرعت و دقت کمک های نقدی و غیر نقدی را با موضوع عیدانه در کمپین لبخند مهربانی به دست مردم در مناطق کم برخوردار برسانیم.

گفتنی است بسته کالایی لبخند مهربانی عیدانه شامل تن ماهی، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، چای و روغن است و علاقه مندان می توانند کمک های غیرنقدی خود را به اداره کل و بهزیستی شهرستانهای تابعه تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی قزوین خبر داد آغاز به کار پویش مردمی لبخند مهربانی عیدانه

مدیرکل بهزیستی قزوین خبر داد آغاز به کار پویش مردمی لبخند مهربانی عیدانه