مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 10:062019-02-18سياسي

زمان بهره برداری از ساختمان جدید «پلاسکو» اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد سعیدی کیا در حاشیه مراسم آیین بازآفرینی باغ وثوق الدوله در منطقه 14 که صبح امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بنای جدید پلاسکو اظهار کرد: - رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه 22 هزار متر زمین برای ساختمان جدید پلاسکو در نظر گرفته شده است که قرار است در 15 طبقه و 5 طبقه زیر زمین ساخته شود، زمان بهره برداری از ساختمان جدید پلاسکو را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد سعیدی کیا در حاشیه مراسم آیین بازآفرینی باغ وثوق الدوله در منطقه 14 که صبح امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بنای جدید پلاسکو اظهار کرد: دو کار موازی و همزمان در محدوده زمین پلاسکو انجام شد و هم اکنون گودبرداری در این منطقه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با توجه به شمع هایی که در سازه استفاده شده است و مراحل کار رو به اتمام است، پیش بینی می شود گودبرداری ساختمان پلاسکو تا پایان جاری به اتمام برسد.

رییس بنیاد مستضعفان درباره زیربنای ساختمان جدید پلاسکو نیز گفت: 22 هزار متر زمین در این محدوده در نظر گرفته شده است که قرار است در 15 طبقه و 5 طبقه زیر زمین ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بهره برداری از ساختمان جدید «پلاسکو» اعلام شد

زمان بهره برداری از ساختمان جدید «پلاسکو» اعلام شد