مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 10:212019-02-18پزشكي

گپی با زوج خیر سمنانی/ از بزرگ ترین لذت زندگی تا گریستن پای تخت احیا


خبرگزاری فارس سمنان- محدثه عباسی: خیران، بازوانی توانمند در پیشبرد بسیاری از اهداف و برنامه های کشور هستند و این مشارکت در حوزه های مختلف به توسعه و رفع بسیاری از کمبودها و نارسایی های موجود در کشور منجر شده است.

یکی از حوزه های مهمی که خیران زیادی جذب آن شده و خدمات مهمی را ارائه داده اند، حوزه سلامت است.

احداث و اجرای پروژه های عمرانی حوزه درمان و تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی نمونه ای از اقدام خیرخواهان حوزه سلامت است و البته این احیاگران سلامت در بحث درمان افراد دردمند جامعه نیز در مواردی از دولت پیشی گرفته اند.

عضویت 90 هزار نفری خیران در مجمع سلامت کشور و تلاش آنان برای اتمام طرح های عمرانی نیمه تمام در این بخش نشان از دغدغه مندی نیکوکاران نسبت به سلامت جامعه دارد.

مجمع خیران استان سمنان نیز از سال 1387 تأسیس شده است و خیران حوزه سلامت طی این 12 سال، بیش از 60 میلیارد تومان به حوزه سلامت اهدا کردند.

اجرای 28 پروژه خیری، ساخت یک بیمارستان، دانشکده پیراپزشکی، مشارکت در ساخت دانشکده پیراپزشکی سرخه و درمانگاه های متعدد شهری و روستایی نمونه ای از فعالیت خیرخواهان سمنانی در بخش سلامت بوده است.

پرورش فرزند صالح؛ نتیجه کار خیر در گزارش پیش رو، روایت یکی از خیران سمنانی حوزه سلامت را می خوانیم که علاوه بر هویدا بودن رگه های خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گپی با زوج خیر سمنانی/ از بزرگ ترین لذت زندگی تا گریستن پای تخت احیا

گپی با زوج خیر سمنانی/ از بزرگ ترین لذت زندگی تا گریستن پای تخت احیا