مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 13:352019-02-18اقتصادي

آیا گران قیمت ترین نقاشی جهان تقلبی است ؟


صحت اصالت تابلو نقاشی « سالواتور موندی» که منسوب به «لئوناردو داوینچی» استاد چیره دست رنسانس است به دلیل شک و تردیدهای مطرح شده در روزهای اخیر زیر سوال رفته است.

- صحت اصالت تابلو نقاشی سالواتور موندی که منسوب به لئوناردو داوینچی استاد چیره دست رنسانس است به دلیل شک و تردیدهای مطرح شده در روزهای اخیر زیر سوال رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی آنلاین، تابلو نقاشی سالواتور موندی در سال 2011 در نمایشگاه داوینچی گالری ملی لندن رونمایی شد، توانست در سال 2017 رکورد گران قیمت ترین نقاشی جهان را در حراجی کریستیز بشکند.

کریستیز اعلام کرد: اداره فرهنگ و گردشگری ابوظبی این اثر را خریداری کرده است اما نمایش بعدی او که قرار بود در موزه لوور انجام شود بدون هیچ توضیحی لغو شده است.

تابلو نقاشی سالواتور موندی که چهره مسیح (ع) را به عنوان منجی جهان به تصویر می کشد در حال حاضر به یکی از آثار کارگاه آموزشی داوینچی که توسط یکی از دستیاران این هنرمند کشیده شده نسبت داده می شود.

ژاک فرانک مورخ هنری روز یکشنبه به خبرگزاری تلگراف اعلام کرد که مقامات سیاسی و کارمندان موزه لوور مطلع هستند که این نقاشی متعلق به لئوناردو داوینچی نیست.

ظاهراً فرانک نامه ای برای مانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه نوشته است تا او را نسبت به افتتاح نمایشگاه داوینچی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا گران قیمت ترین نقاشی جهان تقلبی است ؟

آیا گران قیمت ترین نقاشی جهان تقلبی است ؟