مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 14:502019-02-18بين الملل

اولویت های کاری وزیر خارجه موقت رژیم صهیونیستی


وزیر خارجه موقت رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که یکی از اولویت ها و اهداف وی در این منصب تحکیم روابط با کشورهای همسایه اراضی اشغالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، یسراییل کاتس، وزیر خارجه موقت رژیم صهیونیستی یک روز پس از تعیین از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اولویت ها و اهداف خود در این منصب سخن گفت.

کاتس گفت که مهمترین اولویت های او به عنوان وزیر خارجه موقت رژیم صهیونیستی؛ تحکیم جایگاه قدس در جهان، تحکیم روابط با کشورهای همسایه و تلاش برای متقاعد کردن آمریکا به منظور به رسمیت شناختن حاکمیت اسراییل بر بلندی های جولان است .

این وزیر صهیونیستی در ادامه تصریح کرد که با نتانیاهو به طور علمی برای تحکیم روابط این رژیم با کشورهای حوزه خلیج فارس همکاری و تلاش کرده است.

وی همچنین با اشاره به حضور نتانیاهو در کنفرانس امنیتی خاورمیانه که در لهستان برگزار شد، این اتفاق را نشانه نقش برتر نتانیاهو در امور خارجه توصیف کرد.

کاتس درباره روابط تل آویو با فلسطین نیز تاکید کرد که وی قصد دارد تا برای تدوین یک برنامه تلاش کند که طبق آن یک دولت خودمختار فلسطینی تحت حاکمیت خارجی تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های کاری وزیر خارجه موقت رژیم صهیونیستی

اولویت های کاری وزیر خارجه موقت رژیم صهیونیستی