مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 18:262019-02-18سياسي

عزم دولت هند برای تشویق شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در چابهار


عزم دولت هند برای تشویق شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در چابهار - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی چگنی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو عصر امروز (دوشنبه) با ونکایا نایدو معاون رییس جمهور و رییس مجلس راجیا سابای هند دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نایدو ضمن اشاره به مناسبات تاریخی دو کشور به ویژه روابط فرهنگی قوی ایران در هند و ذکر خاطراتی از این موضوع  در حیدرآباد، روابط دو کشور را بسیار دوستانه، صمیمی و بی همتا برشمرد و از جمهوری اسلامی ایران به عنوان دوستی خوب و قابل اعتماد برای هند یاد کرد، همان گونه که برای ایران متقابلا چنین است.

  وی همچنین عنوان کرد: خرسندیم که روابط ایران و هند در زمینه های مختلف از جمله انرژی و تجارت رو به گسترش است.

نایدو همچنین با اشاره به سفرهای متعدد مقامات ارشد دو کشور طی سالیان اخیر، اهمیت همکاریهای فیمابین در حوزه حمل و نقل و ترانزیت و تلاش هند برای توسعه بندر چابهار را یادآور و بر عزم دولت هند برای تشویق شرکتهای هندی به سرمایه گذاری هر چه بیشتر در چابهار به عنوان دروازه ارتباط حمل و نقلی با کشورهای منطقه تاکید کرد.

آموزش مهارتهای حرفه ای و ارائه تجربیات در این زمینه نیز از دیگر زمینه های مورد اشاره معاون رییس جمهور هند برای همکاری با ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت هند برای تشویق شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در چابهار

عزم دولت هند برای تشویق شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در چابهار