مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 09:402019-02-19اجتماعي

کودکان قربانی تصمیم های نادرست بزرگسالان


معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: کودک همسری راه حل مناسبی برای پشگیری از ارتباط ناصحیح دختران و پسران در سنین پایین و نوجوانی نیست بلکه باید افراد سن کودکی و بلوغ خود را بشناسند و بتوانند با شرایط روحی و روان خود در این سنین .

- معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: کودک همسری راه حل مناسبی برای پشگیری از ارتباط ناصحیح دختران و پسران در سنین پایین و نوجوانی نیست بلکه باید افراد سن کودکی و بلوغ خود را بشناسند و بتوانند با شرایط روحی و روان خود در این سنین کنار آیند که متاسفانه دستگاه های متولی امر به این مهم توجه نکردند و تنها به بُعد آموزش پرداخته شده تا بُعد پرورش روحی افراد.

اشرف عسگری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر فقر و فرهنگ پایین برخی قومیت ها و جوامع، نبود امکانات آموزشی برای ادامه تحصیل فرزندان دختر و تکثر فرزندان موجب می شود تا این قشر از خانواده ها در این اندیشه باشند که بهتر است دختران خود را در سنین پایین به خانه شوهر بفرستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از اوقات نیز تعریف درستی از کودکی نمی شود، افزود: گاهی برخی افراد با مشاهده آثار بلوغ جنسی، یک فرد را مناسب برای ازدواج تلقی می کنند و این مرحله پایان کودکی تصور می شود در صورتی که این امر ناصح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان قربانی تصمیم های نادرست بزرگسالان

کودکان قربانی تصمیم های نادرست بزرگسالان