مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 10:552019-02-19اجتماعي

بزرگترین خودروساز آمریکایی دوچرخه برقی تولید می کند!


گزارش ها حاکی از آن است که جنرال موتورز به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان آمریکایی تصمیم گرفته است که به تولید دوچرخه های الکتریکی و دوستدار محیط زیست روی بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نظر می رسد که شرکت های خودروسازی بزرگ جهان نیز علاوه بر ارائه و تولید خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست، سعی دارند به ساخت و عرضه دوچرخه های برقی و الکتریکی نیز پردازند و بدین ترتیب نقش خود را در حفاظت از محیط زیست، کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گرمایش زمین ایفا کنند.

بعد از آنکه شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که خدمات و برنامه های جدیدی را به منظور کاهش آلودگی هوا درنظر گرفته است و از سرویس کرایه اسکوتر برقی خود خبر داد، حالا به نظر می رسد که جنرال موتورز نیز قصد دارد که یک مدل دوچرخه الکتریکی مخصوص بازار اروپا را عرضه کند.

کشورهای اروپایی بخصوص سوئد، دانمارک و نروژ از پیشگام ترین کشورهای جهان در توسعه زیرساخت های استفاده از وسائل نقلیه پاک و برقی به شمار می روند و مردم این کشورها نیز استقبال بی نظیری از خودروهای الکتریکی کرده اند.

بر اساس گزارش وب سایت فاکس بیزینس ، این روزها که بازار معرفی و رونمایی از خودروهای برقی و الکتریکی در کشورهای جهان داغ و پر تب و تاب شده است بسیاری از شرکتهای خودروسازی عزم خود را برای تولید انبوه خودرو، موت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین خودروساز آمریکایی دوچرخه برقی تولید می کند!

بزرگترین خودروساز آمریکایی دوچرخه برقی تولید می کند!