مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 16:552019-02-19فرهنگي

نویسنده سربازی آماده برای شکار سوژه هاست


فرهاد حسن زاده با اشاره به بهره گیری داستان نویس از پدیده های اطراف خود برای خلق اثر، گفت: نویسنده سربازی آماده و چالاک برای شکار سوژه هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در مراسمی که به منظور تجلیل از آثار و شخصیت او در یزد برگزار شد، با ابراز خرسندی از سفر به یزد و حضور در جمع مردم کتاب خوان این شهر گفت: از سال 1355 و پس از سال ها بهره گیری از کلاس ها و دوره های آموزشی کانون پرورش فکری، نویسندگی را با ارائه چند نمایشنامه و داستان کوتاه آغاز کردم و در نهایت نیز در سال 1367 و پس از پایان جنگ تحمیلی، به صورت رسمی به دنیای نویسندگی برای کودک پا گذاشتم.

او افزود: آن چه برای من در این سال ها مهم بوده این است که همیشه سعی کرده ام آثارم به لحاظ محتوایی و فرم با کارهای قبلی متفاوت باشد و از ارائه آثاری با موضوعات تکراری پرهیز کرده ام.

حسن زاده به بهره گیری از موضوعات اجتماعی نظیر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در آثار خود اشاره و بیان کرد: در واقع بهترین رمان های دنیا بر اساس اتفاقات مهم اجتماعی نظیر جنگ و انقلاب شکل گرفته و خلق شده است و بنده نیز به دلیل این که با این دو مقوله به صورت مستقیم در ارتباط بوده ام، رد پای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در آثارم مشهود و پررنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده سربازی آماده برای شکار سوژه هاست

نویسنده سربازی آماده برای شکار سوژه هاست