مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 19:462019-02-20حوادث

تصادف در محور سیمرغ به بهنمیر 2 کشته بر جای گذاشت


برخورد و تصادف دو خودرو پراید و پیکان وانت در محور سیمرغ به بهنمیر حادثه آفرید که یک خانم سرنشین پراید در این حادثه جان خود را از دست داد و سه نفر هم مصدوم شدند که بر اساس برخی اخبار راننده پراید هم در بیمارستان جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سیمرغ، عصر امروز برخورد و تصادف دو خودرو پراید و پیکان وانت در محور سیمرغ به بهنمیر حادثه آفرید که یک خانم سرنشین پراید در این حادثه جان خود را از دست داد و سه نفر هم مصدوم شدند که بر اساس برخی اخبار راننده پراید هم در بیمارستان جان خود را از دست داد.

متأسفانه چند سالی است که عملیات عریض محور سیمرغ به بهنمیر آغازشده است اما به دلیل کمبود اعتبارات عملیات اجرایی آن که از هفته دولت سال 95 آغاز شده بود تا امروز به پایان نرسیده است.

آسفالت بخشی از مسیر انجام و عملیات بتن ریزی بخش باقی مانده مسیر هم در حال انجام است اما قسمت آسفالت شده مسیر که با نیوجرسی ها جداشده است زیر بار ترافیکی نرفته و تنها از دو لاین رفت وبرگشت این مسیر استفاده می شود که باوجوداین نیوجرسی ها وضعیت این محور نسبت به گذشته خطرناک تر شده است.

بعد از تصادف امروز مردم حاضر درصحنه اقدام به بستن جاده کردند و خواهان روشن شدن وضعیت این جاده شدند که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان سیمرغ و قول هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در محور سیمرغ به بهنمیر 2 کشته بر جای گذاشت

تصادف در محور سیمرغ به بهنمیر 2 کشته بر جای گذاشت