مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 21:062019-02-21بين الملل

ترامپ در سال 2017: آمریکا چرا به ونزوئلا حمله نمی کند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، در جولای سال 2017، دونالد ترامپ در جلسه ای با مقامات اطلاعاتی آمریکا با اشاره به این که آن ها آن قدر نفت دارند و درست مقابل در پشتی ما هستند پرسید چرا آمریکا به ونزوئلا حمله نمی کند؟ اگر این نقل قول درست باشد این .

- مدیراجرایی سابق اف بی آی در کتاب خود فاش کرد، ترامپ بار ها از تمایل خود به حمله نظامی آمریکا به ونزوئلا برای دست یابی به منابع نفتی این کشور سخن گفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، در جولای سال 2017، دونالد ترامپ در جلسه ای با مقامات اطلاعاتی آمریکا با اشاره به این که آن ها آن قدر نفت دارند و درست مقابل در پشتی ما هستند پرسید چرا آمریکا به ونزوئلا حمله نمی کند؟ اگر این نقل قول درست باشد این سوال پیش می آید که چرا رییس جمهور با اشتیاق بالا به دنبال برکناری نیکلاس مادورو رییس جمهور قانونی ونزوئلا است و آیا در آینده نیرو های نظامی آمریکا را به آنجا گسیل خواهد کرد.

به نوشته پایگاه خبری وکس ، اخیرا آندرو مک کابی مدیراجرایی سابق اف بی آی ، کتابی منتشر کرده است که در آن از ارتباطش با ترامپ سخن گفته است.

مک کابی سخنانی را که از یک مامور اف بی آی نقل می کند که به طور مستقیم در جلسه ای با ترامپ از او شنیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در سال 2017: آمریکا چرا به ونزوئلا حمله نمی کند؟

ترامپ در سال 2017: آمریکا چرا به ونزوئلا حمله نمی کند؟