مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 16:062019-02-22ورزشي

جوانان سرمایه های کشور هستند/ دانشگاه یکی از حلقه های اقتصاد معنوی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یعقوب محمدی فر، رییس دانشگاه بوعلی سینا، در کنگره شهدای دانشجوی استان همدان و شهدای گردان 155 حضرت علی اصغر (ع) که در مسجد بزرگ این دانشگاه برگزار شد، - رییس دانشگاه بوعلی همدان گفت: جوانان سرمایه های کشور هستند، امیدواریم مراسم هایی که سبب آشنایی با شهیدان می شود، زمینه را برای فعالیت های جانبی فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یعقوب محمدی فر، رییس دانشگاه بوعلی سینا، در کنگره شهدای دانشجوی استان همدان و شهدای گردان 155 حضرت علی اصغر (ع) که در مسجد بزرگ این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: همدان مفتخر است 8 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است، که از این تعداد 152 نفر از شهدای معزز دانشجو هستند.

وی بیان کرد: در سال 93 پس از جلسات متعدد، تصمیم به برگزاری کنگره شهدای دانشجو گرفتیم؛ که خوشبختانه در اولین برنامه در سال 93 از حضور سردار سرلشگر رحیم صفوی مفتخر شدیم.

محمدی فر افزود: دومین دوره از کنگره نیز که با مسابقات ورزشی و کتابخوانی همراه بود، در سال 96 برگزار شد و هرکدام از دانشگاه ها مسؤولیتی را برعهده گرفتند.

رییس دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: یکی از افتخارات همدان تقدیم شهید احدی، رتبه اول کنکور، به جمع شهدای دانشجو است؛ که یکی از جوایز بنیاد نخبگان به نام این شهید والامقام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان سرمایه های کشور هستند/ دانشگاه یکی از حلقه های اقتصاد معنوی است

جوانان سرمایه های کشور هستند/ دانشگاه یکی از حلقه های اقتصاد معنوی است