مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 03:052019-02-22فرهنگي

من هم مخالف ساخت سریال های شعاری هستم


تهیه کننده سریال «نفوذ» معتقد است که قصه پردازی حرف اول را می زند و کافی است که تخیل هنرمند در راستای اتفاقات واقعی باشد و درام را شکل بدهد؛ بنابراین آن ملودرام می تواند برای مخاطب جذاب باشد.

- گفت وگو با علی اکبری - تهیه کننده سریال نفوذ به کارگردانی شمقدری من هم مخالف ساخت سریال های شعاری هستم تهیه کننده سریال نفوذ معتقد است که قصه پردازی حرف اول را می زند و کافی است که تخیل هنرمند در راستای اتفاقات واقعی باشد و درام را شکل بدهد؛ بنابراین آن ملودرام می تواند برای مخاطب جذاب باشد.

محسن علی اکبری در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان مطالب بالا، درباره معیارهای مناسب ساخت یک سریال تاریخ معاصر گفت: در سریال های ایرانی و حتی هالیوود می بینیم که سخت ترین حرف ها را در قالب ملودرام می گویند که مخاطب خود را هم دارد؛ به عنوان مثال برای جوانان و نوجوانان ما مساله است که چرا سفارت امریکا تسخیر شد و آیا به ضرر ما بود یا به نفع ما؟ تخیل هنرمند در راستای واقعیت قرار می گیرد و کمک می کند که مخاطب امروز ما با این سریال ها ارتباط برقرار کند.

او ادامه داد: سریال های تاریخ معاصر با برخی سریال های تاریخی متفاوت است؛ اما برای مثال س ریالی مانند مختارنامه را همه می دیدند در حالی که مشکل امروز مردم ما نبود یا سریال رعنا میرباقری همچنان مخاطب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من هم مخالف ساخت سریال های شعاری هستم

من هم مخالف ساخت سریال های شعاری هستم